31 aug. 2012

Primark luik


Vier vriendinnen en ik zijn naar de primark geweest, we hadden er veel van verwacht...
Maar het viel eigelijk tegen. Ze hebben er super veel,
eerst en vooral weet je gewoon niet waar je moet beginnen te kijken.



Bovendien is het er ook nog heel rommelig en druk . Iedereen loopt er eigelijk als een kieken zonder kop rond. 

Na lang kijken heb ik dan toch wel wat gevonden...


  • De witte trui een gebreide ... zo met gaar wat nu in is. 
  • Zwarte veterpumps Love it (Dit was echt iets vn mijn wishlist)
  • Een riem ( een licht roze met 2 strikjes)
  • dozen voor in de kast stoppen super mooi en makkelijk voor maar vier euro . (deze ga ik gebruiken voor mijn sjaals en riemen enz. heb er veel te veel)


Maar bij de primark ligt gewoon nog een heel groot winkelcentrum.
h&m , newlook, ken, en nog meer ... (weet alle namen niet echt meer veel namen waar nog niet vn gehoord had)

Maar in de h&m heb ik toch ook goed mijn goesting gevonden.

  • Mooie bruine broek
  • een grijze trui
  • witte bloeske met lange mouwen met vlekken en strepen
  • een gouden ketting


dus eigelijk kan ik zeggen dat mijn shopdag toch redelijk bevredigend was.

Enkel een zwarte jas wou ik nog hebben voor in de herfst.
Maarja gaan we binnenkort nog is ergens anders shoppen ;)




Resultaat als vijf meiden gaan shoppen 
( eerlijk gezegd vind ik het nog meevallen )







Mijn resultaat


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen