22 aug. 2012

Welcome op mijn blog TheWinterOf88!

Mijn stukje van het grote web.

Miehhke: Mama van Liano (aug '14)& Liefje van Nico (sinds dec '04)
Maar ook een jonge twintiger die houd van:

Doelen stellen in me leven en die proberen zo goed mogelijk te behalen. (fitter en gezonder worden)
Een mooi interieur, net een nieuw huis gekocht. Ik wil dit zo leuk mogelijk te maken. Maar ik kijk ook heel graag naar andere mensen hun perfect interieurtje.
Mooi weer, zomer, genieten van de natuur en alles wat er bij hoort.

Dus ik kan zeggen dat mijn blog hierover gaat, maar ook over vanalles en nog wat.

Het leven als Mama, vriendin, individu die vanalles wil bereiken maar zeker ook van het leven wil genieten .






meer weten.. volg dan mijn blog, 

kom beetje per beetje meer te weten.

of mail mij: Miehhke@gmail.com
















Liefs Miehhke Xx

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen