16 sep. 2012

DIY : on the web !

Op internet staan heel veel site's met diy-projecten. Hier zijn heel veel leuke dingen bij, nu ga ik deze niet allemaal maken .

 Want mijn huisje zou nogal een rommelkot worden en ik heb het  ook niet allemaal nodig.

 Verder zou het liefje het ook niet zo tof vinden al die dingen hier in huis .
Maar ik wil ze toch wel heel graag aan jullie laten zien.




Speeltentje: (bron: a beautiful mess)

Voor jouw eigen kinderen , neefje , nichtje , babysitkindjes ...
Ik denk dat elk kindje wel van een speeltent houdt, vroeg maakte ik het zelf ook maar het was niet zo mooi als deze. 

De mijne was gewoon simpel met stoelen en lakens. Maar geef toe het is altijd leuk om een plekje te hebben voor je zelf.

Je kan dit maken met doorzichtstof zodat het een beetje bij je interieur hoor of een gewoon effen stof naar keuze.

Ook kan je het zelf nog mooier maken met er op te tekenen ( er zijn speciale technieken die je kan gebruiken met verf die er niet af gaat , deze wordt een van de weken hier nog gebruik)











pimp jouw tas (bron : poppytalk )

Je het altijd wel een tas die heel handig is , en die van kleur wel mooi is .... maar hij is zo simpel.

Het lijkt wel of iedereen die tas heeft.

 Dan kan je hier is kijken hoe je jouw tas kan pimpen naar jouw eigen creativiteit .






Zo ik hoop dat jullie deze projecten al zeer leuk vonden, ik alvast wel. 



Mieh_X



1 opmerking:

  1. Leuk artikel. Vooral je eigen tas pimpen is een erg leuk idee. :)

    BeantwoordenVerwijderen