26 sep. 2012

LOVE IT: Herfst op een werkdagje ...

Herfst...
Ik hou vooral van de verschillende seizoenen
de verschillende jaargetijden.
Wat herfst zo speciaal maakt voor mij...
 je kunt terug die mooie lange broeken aandoen,
sjaals "ik hou van sjaals",
 lekker koffie'kes drinken,
de blaadjes vallen van de bomen "zo mooi" ,
de avonden die donker worden,
in de zetel zitten met fleece dekentje...
Maar wat ik zeker niet leuk vind aan de herfst is de regen! 
Koude is niet erg,
 maar die nattigheid die mag vallen als ik niet buiten ben !
Want mijn haartjes kunnen daar niet zo goed tegen.



maar dat de herfst is aangebroken dat heb ik ook gemerkt op me werkdagje....









Foto 1 & 3: Mijn dagelijkse wandeling naar het werk, s'ochtends het meer, zo mooi uitzicht...
Foto 2 : Koffie-momentje voor het werk ...




Mieh_x




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen