1 okt. 2012

diy: on the web !!!

Ik heb weer een aantal nieuwe diy-projecten gevonden,
ja ik moet er zelf nog is een maken. Maar ik heb zo weinig tijd op het moment! 
daarmee deze ...





Nieuwe wanddecoratie nodig: 
kijk dan eens op yesterdayssweetheart

het leuke van dit project is dat je altijd kan afwisselen de bloemen die je in de potten steek en wat er aan aan hangt aan de hangers zodat het er toch altijd anders uit ziet .




Leuke vakantie- herinneringen ? 
kijk vooral is in het boekje op de site, echt leuk hoe ze de dingen vertelde.
maak dan een vakantiedagboek !




Foto- kaders zijn saai? 
wees dan origineler en maak deze houtenfotohanger ....



Zo ik hoop dat jullie het leuke projectjes weer vonden.
Ik wel, en vooral de laatste dag is mijn favoriet ! 


Mieh_x








Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen