11 okt. 2012

DREAM HOUSE #1


Huizen waar ik helemaal bij weg droom... waar ik zo zou kunnen wonen .














We zijn in zweden vandaag ,
ze hebben daar zo mooie witte huizen, die mooi in de natuur staan. Echt zo in the middle of nowhereOok bij dit huis die bomen er rond  en het water zo langs het huis.
GOH IK WAS OPSLAG VERLIEFD! Moest ik dit huis in België vinden ook in zo'n mooie natuur. En zou ik het geld hebben dan zou ik het METEEN kopen!

De buitenkant zo mooi wit en... die kleine details zoals het hekje voor de ramen, de kleine vierkantjes in de raam,  de halve boograam in het zolderverdieping.
Ook het interieur, mooi strak wit. Maar toch niet clean wit maar met een gezellig toets! De badkamer mooie mozaïek tegeltjes , maar ook de houten muur, zalig gewoon.


Ik hoop dat jullie ook zo van het huis hebben genoten zoals mij ! 




Mieh_X

1 opmerking: