20 okt. 2012

Luchpakket: pasta


Morgen is het zondag ... ja en de deze moet werken(in de horeca is het elke dag een werkdag). Op zondag verdien je iets speciaal dus heb ik een koude pasta met kip en rode pesto.Maar één dit is al zeker IK HOU VAN PASTA ....Ik kon echt een Italië wonen, mmm elke dag een lekker pasta'tje, geen probleem daarmee.Spijtig genoeg is dit niet goed voor de vetrolletjes, af en toe verdien ik toch een pasta vind ik. (stiekem toch zo een drie keer per week)


Nu terug over naar het recept.... 

benodigdheden :
Pasta(spirelli) 
Mozzarella 
paprika 
kipfilet 
rode pesto (kant en klare )

  • mijn kipfilet is overschot van bij de aardappeltjes, lekker gekruid.
  • kook de pasta af , juist genoeg niet te plat.
  • Spoel de pasta goed af met koud water, zodat het niet plakt tegen elkaar.
  • Schil de paprika (eventueel met een dunschiller) , een geschilde paprika werp niet de hele tijd op. En snij het in stukjes.
  • scheur de kip in stukjes.
  • snij de mozzarella in blokjes ( of eventueel mozzarella balletjes, maar gewone mozzarella is goedkoper)
  • meng nu alles onder elkaar met de rode pesto.( half potje)

Zo heb je een lekker maaltijd voor mee naar het werk of school te nemen, is toch iets anders dan altijd boterhammen.




Mieh_x

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen