23 nov. 2012

Badkamer: cottage, landelijk

Een badkamer je brengt er eigenlijk maar enkele momenten per dag door... Maar je kan wel helemaal tot rust komen hier! Dus kan stellen dat een badkamer toch wel een belangrijke kamer is van het huis. Voor mij geld dit toch tenminste. Lekker relaxen. 


















Van deze badkamer wil je gewoon spontaan de kraan open draaien voor het bad te laten vullen. Lekker rusten na een lange werkdag met wat kaarsjes en badschuim. Als ik aan mooi, romantische badkamers denk, dan denk ik aan landelijk, cottage. Dus ben ik op internet opzoek gegaan naar badkamer's die helemaal top zijn. Ook een leuk element in de meeste badkamers zijn de houten-elementen en losstaand bad(niet op elke foto).


Krijgen jullie er ook zo'n zin erin? 

(bron: kijk op mijn pinterest )



                                




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen