28 nov. 2012

Dream Holliday house : a Treehouse !

Oke de zomer duurt nog lang ... Maar dromen mag je altijd vind ik. Op het net vond ik een geweldig vakantiehuisje, het is een treehouse. Dit pareltje van een treehouse ligt in het Amerikaanse  Wisconsin, voor mij persoonlijk te ver. Ik hou vooral niet van lang vliegen 5 uur vliegen is voor mij meer dan zat. Maar dat wil niet zeggen dat deze vakantiewoning niet geweldig is! 





















Ik hou van deze woning omdat: met natuurlijke elementen iets heel mooi wordt gecreëerd. Zoals het terras de zitstoeltjes het zijn gewoon boomstammen en de verlichting gewoon oude glazen potten. Ook binnenin is het heel basis, niet te veel overbodige luxe. Maar op een andere manier ziet het er toch luxueus uit. Hoe kan je meer één zijn met de natuur als hier. s'morgens ontwaken en waar je ook kijk je ziet natuur, zoveel licht inval met de ramen. Ook by night ziet er geweldig uit. Je bent er gewoon van te dromen.

Wil je dit boeken of nieuwsgierig naar meer kijk dan  even op http://wandawega.com/ 


Hebben jullie al ooit zo'n vakantie-ervaring gehad? 








PS: Neem ook eens kijkje op mijn  Facebook van Thewinterof88 en like me ! Weet als eerste wat op de blog verschijnt ! x

2 opmerkingen:

  1. das echt wel prachtig!!! zou ik direct heen willen !! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. misschien een tip voor volgend jaar sanne?

    BeantwoordenVerwijderen