12 nov. 2012

Dreamhouse #3

weer tijd voor een nieuw dreamhouse.


Deze keer bevinden we ons dichtbij, in AmsterdamHet is een mooi knus huis, de gevel vind ik zeker niet om verliefd op te worden. Als ik aan een huisje denk in Nederland in een stad, ja dan denk ik eigenlijk aan zo'n huizen.
Maar binnenin is het WOW ....










Ik hou van:
 de vloer, de witte muren, het licht inval, de staanlamp, de trap in de woonkamer, ....


Ik hou van:
de grote ramen naar de tuin, de hanglampen boven de tafel, de tafel, de bank bij de tafel, ...



Ik hou van:
de witte deur met de raampjes, de kleine glasramen bij het raam, de boekenrek, de trap, ...


Ik hou van:
de balken, de oude simpele elementen (bv: de stoel), de vloer, het wastafel meubel, de lichtheid,...


Ik hou van:
de simpelheid, de kraan uit de muur, het stuk ruw hout met de wasbak erop, het verhoogje naar de douche-ruimte.



Weer een huis om van te dromen.... benedenverdieping is één grote openruimte (keuken, woonruimte, hal). Ook boven is één grote ruimte met kleine deeltjes.

zie hier de indeling :



(mijn bron : funda )


zo ik hoop dat jullie weer genoten hebben, van dit prachtig huis. En zo zie je maar weer schoonheid zit van binnen! 









Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen