20 nov. 2012

My 3 favourites !

Stiekem al twee dagen te laat ... Mijn week afsluiting met drie dingen die me deze week bezig hielden. Dus hier zijn mijn drie favo'kes van vorige week.





# 1 : Nielson. 
Toen ik aan het youtuben was kwam ik uit bij het programma van de beste singer songwriter van Nederland. Mijn favo hier van was Nielson! Spijtig genoeg heeft hij het programma wel niet gewonnen. Maar zijn hit beauty en de brains staat al in de Itunes top. Ook het meisje aan de bar vind ik een topnummer. Dus deze week hebben deze twee liedjes heletijd op repeat gestaan bij mij.






#2 Ik ben gaan wandelen met de honden. 
Waarschijnlijk deden jullie ja humm dat doe je toch dikwijls. Ja ik eigenlijk niet, heb een grote tuin waar de honden altijd in mogen crossen. Maar het was een mooie droge dag dus zijn we nog eens gaan wandelen.




#3 shoppen. 
Twee dagen gaan shoppen deze week en dit is het resultaat dus dat valt heel goed mee. Donderdag met vriendin (jeans en een trui) en vrijdag met mama (schoenen, jas, sjaal, 2 bloesjes, trui en een boek. Het boek is een boek van de action over macarons, dus binnenkort is proberen te maken .
(PS: sorry voor de wazige foto maar s'avonds met mijn gsm trekken is moeilijk)






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen