25 nov. 2012

My 3 favourites !

My 3 favourites... is een blogpost met dingen die ik in de voorbije week super leuk en mooi vond. Dingen die me bezig hielden en mij bekoorden.





# 1 Pretty little liars
De nieuwe afleveringen zijn terug gestart op Vijf. Deze serie gaat over Alison, Aria, Hanna, Emily en Spencer zijn beste vrienden en de populairste meisjes op de High School. Tijdens een slaapfeestje verdwijnt de leider van de groep, Alison. Hierna valt de vriendengroep uit elkaar. Een jaar later als Aria terug komt uit IJsland krijgen ze allemaal berichten van iemand die zich "A" noemt. Deze persoon dreigt de geheimen die ze hadden bekend te maken. Als het lichaam van Alison is gevonden proberen ze achter de identiteit van "A" te komen.  Maar lukt dit ? 
Deze serie is echt super leuk !


#2 High Tea
Woensdag ben ik met de Dames van mijn werk gaan high tea'en. Super leuk, lekker en gezellig! Dit hebben we gedaan in Kings en Queens in leende.


#3 Eenig wonen
Deze woonblog ken ik al langer als deze week... maar deze blog is toch wel een van mijn lievelingsblogs. Deze blog gaat over huisinterieur, kamer van het huis. Mijn lievelings rubriek is " wat kan je met ...?"







2 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk dat je over Éénig Wonen hebt geschreven Mieke! Wat kun je met... is ook één van mijn favorieten om te maken! Geinig dat je ook uit de winter van '88 komt, net als mij! :D

    BeantwoordenVerwijderen