30 nov. 2012

Snelle hap: pittabroodje gehakt

Iedereen heeft het wel eens dat je honger hebt maar eigenlijk niet zo heel veel tijd. Ook wil je niet iets van de frietpan, of gewoon een boterham. Nu dit gevoel had ik deze week, toen heb ik een pitta broodje gemaakt met wat lekkers.








wat heb je nodig: 400 gr. gemengd gehakt, 2 tomaat, rode paprika,1 ui en natuurlijk  pitta broodjes.


Dit recept is aan de hand van 5 pitta broodjes.



  • Snipper de ui en stoof deze al aan. (dit duurt het langste van alles)
  • De tomaten hol ik uit ( vind het binnenste niet zo lekker) en snipper het. Snipper ook de paprika ( ook uithollen).
  • Ondertussen doe ik de rest van de groenten er bij in de wokpan.
  • Het gehakt met er ook bij, doe het in stukjes er bij. zodat het maar kleine stukjes zijn.
  • Kruid dit geheel af met peper en paprika kruiden. ( maak het zo pittig als je zelf wil )







  • De pittabroodjes kan je opwarmen in de oven of broodrooster. Ik kies meestal in de broodrooster, maak het een beetje af en doe het in de broodrooster. ( hoe lang ligt van het toestel af)
  • Nu kan je alles bij elkaar doen en saus bijvoegen naar keuze ( ik heb voor cocktailsaus gekozen)


Zie zo... Smakelijk.









PS: Neem ook eens kijkje op mijn  Facebook van Thewinterof88 en like me ! Weet als eerste wat op de blog verschijnt ! x

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen