1 dec. 2012

Diy on the web:Af tellen naar kerstmis .

Het is EINDELIJK december!!! We kunnen beginnen aftellen naar kerstmis en de kerstboom zetten.


Hier kijk ik elk jaar op nieuw naar uit, de kerstperiode. In de straten hangen leuke lichtjes, de huizen zijn mooi versiert, kerstliedjes in de winkelstraten, lekker eten, kadoo'tjes krijgen. Kadoo'tjes kopen vind ik minder, dit ik vind dat zoo moeilijk, heb nooit een idee wat ik moet kopen. Dus zal er dit jaar maar op tijd beginnen aan te denken. Wat ook typisch kerstmis is zijn advent-kalenders. Als kind had ik er meestal ook eentje maar dat was zo eentje met chocolaatjes achter een deurtje. Spijtig genoeg kon ik er nooit afblijven en had ik altijd de chocolaatjes al op voor dat de eerste week voorbij was.
Ook op het internet heb ik ook heel leuke advent- kalenders idee├źn gevonden, stiekem hebben de meeste wel iets met snoepjes te maken. Ja da is als je iemand bent die een echte snoeper is!










ooh kerstmis is zo een fijne periode, donderdag ga ik mijn kerstboom opzetten. Als sinterklaas weg is dan mag van mij de boom er te komen staan. Komt het ook nog ff goed uit dat ik die dag vrij ben. De afgelopen dagen heb ik mijn wel bezig gehouden met kerst- decoratie. Dus hou zeker mijn blog in het oog .

 Kijken jullie ook zo hard uit naar kerstmis? Wanneer staat jullie boom er?







PS: Neem ook eens kijkje op mijn  Facebook van Thewinterof88 en like me ! Weet als eerste wat op de blog verschijnt ! x

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen