11 dec. 2012

Dream house #4

Hier in ons thuislandje is het koud en zijn de dagen kort. In Ibiza daarin tegen daar is het toch nog wel zonnig op het moment,zo een 15 graden ongeveer, dat kan toch al tellen oké je moet niet gaan zwemmen of zo maar ook geen dikke muts en sjaal aan doen. Maar daar gaat deze rubriek eigenlijk helemaal niet over, dus terug naar het punt. Dit is een fantastisch vakantiewoning...maar echt een villa. Hier zou ik met alle plezier verblijven, ik zou hier zelf in willen wonen.















ik hou van ... de mooie donker houten vloer, de witte plafond, de witte balken, de houten ramen, de vloerkleden, de bogen , de kleuren die terug komen ( het groen in de woonkamer- slaapkamer, roze in de slaapkamer- zwembad) , het mooie zwembad, het overdekt terras, de mooie eettafel, de simpele maar toch heel mooie keuken,...  Zo kan ik nog een hele tijd verder gaan. Het is gewoon weer een droomhuis waar ik jaloers op ben.

(bron: ik heb het via woonblog. )






PS: volg mij op bloglovin en mis geen enkele van mijn nieuwe post's. 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen