8 dec. 2012

Gespot... Knappe man.

Gister was ik de film "from prada to nada" aan het kijken. Het gaat over Mary en Nora die een makkelijk en rijk leven lijden tot ... Dat hun vader dood gaat en hun met alle schulden na laat. Hierdoor moeten ze bij hun tante gaan wonen in een Mexicaanse buurt dit is een hele schok voor hen. In het begin wil Mary zo snel mogelijk weg, en heeft ze hier veel voor over. Uiteindelijk komt de nieuwe buurjongen "Bruno" in haar leven. 

En over Bruno gaat mijn blogspot... Ik was de film aan het kijken en ik dacht woww wat een knapperd. Dan wil ik meestal weten wie hij is enz. Hij noemt "Wilmer Valderrama" nu dat ging bij mij geen belletje rinkelen tot dat ik in zijn carrière biografie tegen kwam Fez. Jullie kennen hem waarschijnlijk nog wel Fez van "That '70s show". Hij speelde hier rare en snoepverslavende buitenlander. Deze serie is onder tussen 14 jaar oud (1998). 

Maar mijn punt gaat er over mannen worden dus inderdaad knapper met de jaren. Ik heb even een berekening gemaakt. Toen de serie uit kwam was hij 18 jaar ondertussen is Wilmer (Fez) 32 jaar en Woww  wat een hottie. Wat meer baardgroei en korte haren en minder puppyface maken het hem echt. 




 Als 18jarige Fez, kijk verder voor wat er van geworden is ... Mmm.






Van welke hunk zijn jullie echt verschoten die vroeger op tv echt een Nada was, Maar nu een echte Wow?









PS: Volg mij op bloglovin en mis geen enkele van mijn nieuwe post's. 



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen