7 dec. 2012

Ikea komt naar mij...

Vandaag ging ik normaal naar de Ikea, maar ja ik had het weerbericht niet echt in de gaten gehouden. Dus ik stond op van de morgen en wat lag er... een dikke tapijt sneeuw. Bleh daar gaan mijn plannen, Ikea ligt zo een uurtje van ons af, en het is nog altijd aan het sneeuwen. Ik durf niet echt zo in de sneeuw rijden,en het liefje heeft er ook niet echt zin in, dus dat word een dagje thuis blijven. Daarmee kwam ik op het idee om Ikea gewoon lekker naar mij te brengen. Verder we blijven in de kerst & winter sfeer! Lekker inspiratie op doen en hopen dat het morgen niet sneeuw!












Ik ben helemaal verlieft op Ikea. Hoop dat er snel eentje in Hasselt komt is toch beetje dichterbij. Houden jullie er ook van een dagje vertroeven in de Ikea ? 









PS: Neem ook eens kijkje op mijn Facebook van Thewinterof88 en like me! Weet als eerste wat op de blog verschijnt ! x


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen