22 dec. 2012

Inspiratie voor leuk vriendinnenkerstfeestje!

Waarschijnlijk heb je ook wel een kerstfeestje met jouw vriendinnen. Meestal is het dan gourmetten, fonduen of zo iets makkelijk. Maar wil je eens iets anders? En heb je er voldoende voorbereidingstijd? Maar toch heel leuk en vooral lekker.

Dan kan je misschien een Xmas Hot chocolate feestje geven. 
Leuke cake'jes, koekjes, cake pops, en natuurlijk warme chocolade. Je kan hier zoveel verschillende variĆ«teiten doen, met slagroom, kaneel, karamel, baileys , rum, ga zo maar verder. 
Wil je dat het er ook heel erg leuk uit ziet en kerstsfeer ademt? kijk dan hier verder...







 Wat is kerst zonder de klassiekers ... GingerBread koekjes !











Cakepop? nee toch niet!



Mmm marshmallows 



chocolade met een kaneelsmaakje


een leuke presentatie 


Simpel maar toch leuk! 


Saaie chocolade-kop? zo los je het op !





Ik krijg er al helemaal zin in... spijtig genoeg zal het niet voor mij zijn. Met de vriendinnen doen we ook een kerstfeestje zoals elk jaar! Zoals gewoonlijk brengen we allemaal een hapje en of drankje mee, dit gaat dan van voorgerechten tot desserts. El jaar opnieuw is dit echt heel leuk, ik kijk er al helemaal naar uit. Zelf heb ik al een heel leuk idee wat ik ga maken, het is niets wat hier tussen staan. Surprise! 

De meeste van de koekjes (eerste foto's) komen van laurasbakery.nl. Zij heeft voor de advent elke dag een ander leuk snoepertje er op gezet, er staan super leuke dingen tussen. Zeker eens kijken. De rest van de foto's komen van mijn xmas moodbord op pinterest.












PS: Neem ook eens kijkje op mijn Facebook van Thewinterof88 en 
like me! Weet als eerste wat op de blog verschijnt ! x

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen