23 dec. 2012

Serie Love : Beverly hills 90210






De serie is een vervolg op de originele serie Beverly hills 90210 die in de jaren 90 op tv kwam en heel populair was ik denk dat iedereen die toen een tiener was deze serie wel heeft gezien. Nu zijn deze karakters ouder... en gaat het leven verder. Harry Wilson (karakter van de oude serie) keert terug naar zijn geboorteplaats met zijn twee kinderen Annie en Dixon en zijn vrouw Debbie. Ze keren terug naar Beverly hill om te zorgen voor de grootmoeder Tabitha te zorgen die een drankprobleem heeft.  Annie en Dixon komen van Kansas het leventje daar was heel anders dan hier in Beverly hill. Toch geraken ze gewend aan het leven hier en maken ze nieuwe vrienden, maar houden hun toch nog wel soms vast aan hun oude gewoontes. 




Deze serie gaat echt over het high school leven,  wie wordt verliefd? wie bedriegt elkaar? welke vriendschappen ontstaan er?  ... Het is een hele leuke serie ondertussen wordt nu in Amerika al het vijfde seizoen uitgezonden. 

Zelf heb ik het nog maar tot het derde seizoen gezien, maar ik moet dringend is terug oppikken.

Maar waarom nu deze week "My 3 favourites"? In de flair(België) van deze week stond dat het eindelijk op tv komt hier in België op "VIJF". De serie loopt nu al zo een viertal jaar en in Nederland is het ook al een hele tijd te zien. Ik mag dan wel de eerste drie seizoenen al gezien  hebben, ik ga het zeker en vast kijken. Wij belgen kunnen het in het voorjaar zien.... Dus hou het zeker in de gaten.

Mijn 3 favo's: 



#1 Liam (Matt Lanter)
Wat is een tv-serie zonder een knappe hunk? In 90210 is dat voor mij Liam, spijtig genoeg zit hij er niet van het begin erbij. Maar als je geduld hebt kun je hem nog heel veel bewonderen.


\
#2 glorious steinems
Er zit in deze serie heel leuke muziek. Hier is een liedje van een fictieve groep van de serie, Wop how i know (klik op de foto om het liedje te horen)




#3 Adrianna (Jessica Lowndes)
Dit is een van mijn favo actrice in de serie. Ze is niet alleen mooi, leuk en acteert goed. Maar ze heeft ook nog buiten haar acteer-carrière leuke liedjes. één van haar liedjes is    "I wish i was gay " (klik hier om te horen ).


Zo ik hoop dat ik jullie warm heb gekregen voor deze serie.








PS: Neem ook eens kijkje op mijn Facebook van Thewinterof88 en 
like me! Weet als eerste wat op de blog verschijnt ! x


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen