10 dec. 2012

My 3 favourites !

Het is weer tijd voor een nieuwe "My 3 favourites". Deze week ben ik in het begin van de week bezig geweest met nieuwe DIY's op de blog te zetten, maar ik heb ook nieuwe blogpost's idee├źn opgedaan. Maar ook deze onderstaande dingen vond ik leuk en hebben mij bezig gehouden !


#1 Britt haar B-day feestje !
Zaterdag was Britt haar feestje, feestjes zijn altijd zo gezellig en leuk met de dames (spijtig dat er paar ontbraken). Stiekem was ze nog wel niet jarig, woensdag pas maar we hebben het toch al goed gevierd!






#2 Labrinth and Emeli Sande
Ze hebben samen een liedje gemaakt, genaamd beneanth your beautiful. Het liedje is echt prachtig , vooral de  eerste stuk stem van Labrinth daar smelt ik van weg. Dit liedje heb ik deze week toch wel een twintigtal keer gehoord.



#3 Sneeuwpoppen maken
Vrijdag sneeuwde het ... Dus heb ik samen met 't liefje sneeuwpoppen gemaakt. Wat vind je van het resultaat?


Zo dat waren een paar van mijn leuke momenten van vorige week! 



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen