31 dec. 2012

My 3 favourites !

De eerste dagen van de week (kerst) heb ik alleen maar gewerkt dus je kan wel zeggen dat het niet zo boeiend was, op het werk was het wel lekker druk. En je maakt altijd wel wat mee, dus de tijd ging goed vooruit. Maar ik heb deze week ook wel leuke dingen gedaan. Daarover gaat "My 3 favourites", de dingen die ik deze week echt heel leuk vond.



#1 Liefjesdag 
Vrijdag was ik acht jaar samen met 't liefje. Dus daarmee een romantisch dagje... Samen naar de sauna geweest (privé) met achteraf een ontspannende massage en als laatste lekker gaan uit eten. Mijn dag kon niet beter!




#2 Kerstfeest
Omdat we alle kerstdagen hebben gewerkt, hebben we zaterdag ons kerstfeest gegeven voor mijn ouders en de schoonouders. Het was een heel gezellige avond.


#3 kerstkadoo'tjes
Wat is een kerstfeestje zonder kadoo'tjes. één van die kadoo'tjes was een nieuwe gsm. nieuw speeltje *blij, blij*. Van mijn ouders heb ik bakboek "bakfeest, traktaties enz.." en nog ook heel fijn


Zo dat was mijn laatste 3 favourites van dit jaar, ik wens jullie alvast leuk, gezond en fijn 2013. Verder hoop ik dat jullie in 2013 nog altijd mijn blog zo talrijk komen bezoeken.




PS: Neem ook eens kijkje op mijn Facebook van Thewinterof88 en 
like me! Weet als eerste wat op de blog verschijnt ! x




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen