4 jan. 2013

10 ideeën voor een oude deur

Dingen nieuw leven geven, dat is toch altijd heel leuk. Neem nu bijvoorbeeld een deur? Wat kan je hier allemaal mee doen? Binnenhuis of buitenhuis je kan er altijd wel iets mee doen.
Wil je weten wat je er mee kan doen... Kijk dan zeker en vast hier verder.




#1: tuin- accessoire
 gewoon als sier of pergola?













#2 boekenkast







#3 Lampenhouder




#4 grote stoel
voor buiten of binnenhuis voor jas op te hangen en jouw schoenen aan te doen? 





#5 kledingrek
Leuk voor in de winkel of misschien zelf thuis?




#6 bijzettafel








#7 kamerscherm



#8 schommel




#9 tuinpoort





#10 helemaal om bouwen tot een tafel. niets meer van te zien van de deur !



Zo dat waren mijn tien ideeën voor een oude deur een nieuw leven te geven. Ik hoop dat jullie leuke tips hebben op gedaan.
(De bronnen kan je achterhalen op mijn Pinterest moodbord.)






PS: Volg mij op bloglovin en mis geen enkele van mijn nieuwe post's. 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen