17 jan. 2013

Dream house #5

Tijd voor een nieuwe "Dream house". Stiekem is het een appartement maar het is een plaats om helemaal  van weg te dromen. Dit project is ontworpen door Piet Jan Van Den Kommer.
























Ik hou van de combinatie van de industriële, de landelijke en de witte elementen in de woning. Het industriële zoals de betonnen gietvloer die door de heel de woning loop van de woonkamer tot in de badkamer. In de badkamer gaat het dan nog een stapje verder met de betonnen muren van de douche en de gemaakte inham voor de badhanddoeken in te steken. Ook het licht boven de eettafel heeft voor mij toch een stoer gehalte. (gewone kabels met lampen-bollen er aan). 
De landelijke elementen in de woning maken het geheel dan weer wat gezelliger. Zoals bijvoorbeeld de badkuip in de badkamer, daar ben ik helemaal verliefd op. Maar ook de houten elementen zoals de eettafel, salontafel, keuken en wastafel in de badkamer die maken ook alles wat zachter. Combineer dit alles dan met gewoon witte muren en ramen, dan heb je een pracht van een woning.

dit appartement heb ik gevonden via deze site, ik ben helemaal verliefd weer op dit pareltje.





PS: Volg mij op bloglovin en mis geen enkele van mijn nieuwe post's. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen