18 jan. 2013

Dream house #6

Deze keer in "Dream house" nog eens een echt huis, en het is een groot huis. De buitenkant toont heel groot, toch is het binnenin knus en gezellig. Deze woning ligt in Frankrijk. Deze woning heeft heel veel verrassende elementen, zeker een kijkje waard. 



De gevel en de omgeving echt prachtig. De ruwe gevel met de mooie nette houten ramen met de luiken is echt een hele leuke combinatie. Ook de oprit is simpel gewoon steentjes maar echt leuk met de lage haag van de voortuin.








De woonkamer en de keuken : naar mijn mening had er maar één muur in steen moeten zijn en de rest gewoon strak wit. Maar de vloer vind ik dan wel weer geslaagd dat het helemaal in stenen tegels is. De kachel met gewoon simpel weg de houtblokken erlangs vind ik zeer leuk, ook de leren stoel erbij maakt het af. In de keuken de moderne elementen zoals de stoelen aan de tafel en het aluminium aan de keuken zelf maken het geheel toch wat hedendaags. 



De badkamer: wie goed heeft op gelet op mijn blog heeft de foto al eens eerder gezien ( hier ). Ik ben helemaal weg van het ruwe element, de stenen bij het bad met de combinatie van het moderne zoals het bad, de kraan en de vloer .




de slaapkamer is ook in een modern jasje gestoken, maar de combinatie van de witte muren met de houten vloer en de houten balken is toch weer een leuk resultaat.


Dit is niet mijn favoriet, maar toch wel een huis die de moeite was om met jullie te delen.

( De bron van deze woning vind je hier )










PS: Volg mij op bloglovin en mis geen enkele van mijn nieuwe post's.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen