4 jan. 2013

Ik maak een slinger voor happy hippo

Jarig zijn is toch echt een feest, ja dat weet ik ook. Is het nu omdat ik zelf bijna jarig ben of omdat ik een goed hart heb? Maar ik ga het doen. Maar wat doen denken jullie? 

Bij een blog die ik volg stond de button "ik maak een slinger voor happy hippo", nu dat maakte mij kei nieuwsgierig en ging ik erop klikken. Zo kwam ik uit bij dit leuk idee: slingers maken voor kansarme kinderen die afhankelijk zijn van de voedselbank. Zij krijgen van  happy hippo een verjaardagbox , maar mijnpetitspirates en ladybugenco vonden het wel leuk als er een slinger bij zat voor hun stekje leuk te versieren. Als deze slinger dan ook nog eens duurzaam is, met andere woorden van stof is dit helemaal een tof idee.  Zij willen voor 150 slingers zorgen, nu dit alleen gaan doen gaat niet de gemakkelijke opdracht zij. Dus ze vragen hulp van het web en de lieve mensen achter het web.

Nu ik ga het doen, eerst nog wel leren omgaan met een naaimachine maar daar gaat mijn mama zeker en vast voor zorgen. heb je zo iets dit wil ik ook wel? dan moet je hier boven op een van de blogs klikken dan kan je kijken hoe je kan mee doen. (ps: je hoeft geen blog te hebben om het te doen)








1 opmerking: