10 jan. 2013

Interieur : zitplaats onder het raam

Extra zit plaatsen zijn altijd makkelijk, zijn deze zitplaatsen dan onder of voor het raam is dit heel leuk. Deze plaats is ideaal om een boek te lezen, naar buiten te staren. Maar ook om misschien extra opbergruimte er onder te hebben. Hier zijn enkele idee├źn waar je het kan doen: 




# Bv. bij de trap, dit is meestal toch een plaatsje die anders niet echt benut word.






# In de slaapkamer... Of het nu in een kinderkamer is of de master bedroom het staat altijd wel. 





# in de veranda...



# in de woonkamer, in een klein hoekje of echt integreren in de woonkamer het kan allemaal.









Zijn jullie ook zo fan van een zitje bij het raam? Ik wel, spijtig genoeg heb ik er geen ruimte voor. Als het raam dan in de buitenkant van het huis zo echt uitsteek (Ik weet niet hoe dit noemt) dat vind ik helemaal leuk.


(bron: kijk da op mijn Pinterest )





PS: Volg mij op bloglovin en mis geen enkele van mijn nieuwe post's. 



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen