7 jan. 2013

My 3 favourites: week #1

De eerste "My 3 favourites" van het nieuwe jaar. Jippie weer een nieuw jaar, ik hoop dat iedereen er weer zin in heeft in het nieuwe jaar. Ook voor de mensen die Nieuwjaar helemaal over de top vinden en oudejaar ook heel graag vieren, ik hoop dat het een fijne jaarwisseling was. Ik zelf vind oudejaar en Nieuwjaar niet zo wow. Mijn zegt het allemaal heel weinig dus ik heb ook niet veel gedaan. Gewoon wat gaan wat gaan eten en wat spelletjes gespeeld en klaar. Eigenlijk ben ik meer een kerst-mens lekker gezellig tafelen enz.
Maar deze dingen vond ik wel leuk deze week...





#1 Het kerstfeestje met de vriendinnen.
Iedereen brengt dan iets mee van hapjes, desserts of drinken zodat niemand echt voor alle werk of kosten moet opdraaien. Deze gang was van Sarah, toast hapjes (heel lekker). Normaal ging ik mijn gang hier ook vermelden maar spijtig genoeg zijn mijn cake's uit mijn handen gevallen toen ik uit de auto stapte (helaas), dus het was geen favo-moment voor mij. (de foto is heel wazig, maar de meiden waren niet in foto-mood dus heb ik er maar 3 getrokken, deze was dan nog de beste)


#2 Mijn gekregen cadeau
Schaaltjes en lepels voor aperitief hapjes te maken. Dank je Doortje (knipoog). Wat ik zelf heb gegeven kan je hier zien.



#2 Taylor Swift
Eigenlijk ben ik niet echt een fan van haar, vind haar liedjes niet slecht maar ook niet top. Maar toen ik overlaatst in bad zat en dit liedje " I knew you were trouble" hoorde was ik toch helemaal verkocht. 

Zo dat was het van vorige week de leukste momentjes. 





PS: Volg mij op bloglovin en mis geen enkele van mijn nieuwe post's. 



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen