28 jan. 2013

Week 3 & 4 My favourites!

De voorbije twee weken heb ik mijn blog beetje verwaarloosd... SHAME ON ME! Ik had heel weinig tijd en inspiratie, maar we gaan er vanaf nu terug helemaal tegenaan. 

Dit zijn een paar van mijn favo-momenten van de voorbije twee weken.




Mijn verjaardagskado van de vriendinnen: de regel is dat degene die voor u jarig is een kado voor jouw koopt voor een bedrag van 20 euro. Maar de liefste Britt gaf mij deze mooie oorbellen van fimo + een kadobon van 20 euro van de Xenos. Dank je! Trouwens de rode roosjes zijn mijn favoriete oorbellen.




Bij een verjaardagfeest horen natuurlijk ook lekker hapjes bij. ik koos voor marskoekjes, tiramisu cupcakes met de mooie koekjessterren, veenbessencupcakes, brownies en chocomouse. 


Afgelopen weekend zijn we op weekend geweest in Centerparcs lac d'ailette in Frankrijk, super leuk. Ook ons huisjes nummer was 428 en 28 dat is echt ons getal. (hihi) 



Buiten op ons gras zaten bevers en Junior vond het super om naar deze beestjes te kijken.


Jarco houd meestal van kippetjes maar bevers checken vond hij ook wel heel leuk. Hier was hij eventjes afgeleid voor het fototoestel.


De bever gespot - Worstenbroodje gegooid voor de bever - De bever pakt het broodje en roept "dank je wel liefste Mieke"


Dit was een kort overzichtje van mijn favo'tjes van de laatste twee weken. Ik ga deze week super hard mijn best doen om jullie terug leuke berichten te bezorgen.






1 opmerking:

  1. Ik vind foto's van cupcakes altijd zo leuk en verleidelijk hahah

    BeantwoordenVerwijderen