16 feb. 2013

Diy on the web: accessoires & co

Ik vond het nog eens tijd om jullie leuke en makkelijke diy's te laten zien. Deze keer staan ze in teken van dingen die typisch voor vrouwen zijn : Accessoires. Deze heb ik gevonden op het web en waren de moeite waard om te maken of zeker een kijkje te nemen.











Dat vrouwen van juwelen houden dat is wel bekend. Je kunt je juwelen op verschillenden manieren bewaren. Een simpel maar heel leuk probleem is deze juwelenschalen gemaakt door operation diy .




wil je iets leuks voor in je haren? Maak dan zelf een super leuke vintage haarspeld! Kijk op vintage cookiejar voor de uitleg.




Stoffen armbanden gevlochten op een speciale manier maar toch heel mooi  dat  kan je op de blog van vanessachristenson zien.


Zelf heb ik nog twee hele leuke ideen gezien maar die ga ik nog niet tegen jullie vertellen want ik wil die zelf proberen te maken en dan laat ik het jullie hier zeker en vast weten.







PS: Volg mij op bloglovin en mis geen enkele van mijn nieuwe post's. 







6 opmerkingen:

  1. Leuke DIY's, vooral de vintage haarspeld!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje voor de vermelding!
    Delfien - Operation DIY

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Graag gegaan Delfien... binnenkort ga ik iets proberen te maken dat jij ook gemaakt hebt. Enkel nog tijd vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk artikel! :) De stoffen gevlochten armbanden zien er tof uit! Die zou ik wel willen maken!

    BeantwoordenVerwijderen