8 feb. 2013

Ik wil de Lente en de Zomer ....

Ik hou van het warme weer, meer nog ik snak er nu al terug heen. 
Als het weer mooi is:  zijn de mensen precies beter gezind - de dagen duren langer - buiten eten is altijd leuker - je gaat dan op vakantie - het leuke vriendinnenweekend valt altijd in de lente - je ontdekt leuke plaatsen op vakantie - de natuur is op zijn mooist als alles terug begint te groeien - je kan terug minder kleren aan doen (hebt precies ook meer keuze van kleding dan) - je ruikt de lekkere bbq's buiten - je staat op met de zon - de vogeltjes die fluiten -  & zo kan ik nog wel een tijdje verder gaan. 


Dit zijn van mijn afgelopen lente's en zomer's enkele leuke momenten: 







~ Een stukje verlaten strand op Tenerife ~


~ Extrema outdoor (België), het was toen snik heet die dag (s'avonds natuurlijk wat minder) festival's zijn altijd leuk als het lekker warm is. ~


~ Waterspelletjes met sportdag van het werk ~



~ Wandelen in de lente met de hondjes zoo fijn! ~


~ Watervallen in Alanya ( zoo mooi) ~ 


~ Spelletjes spelen buiten op het terras met de meiden van het werk. ~


~ van de haven springen in Tenerife ~ 


~ Aan de wijn zitten met de mama en de schoonmama op vakantie ~



~ Junior laten chillen in het zwembad ~


~ ligbedden-race op vriendinnenweekend  in Centerparcs ~ 


~ Mooie zandkastelen spotten op de stranden in Tenerife ~ 


~ Met 't liefje gekke bekken trekken op de vakantiefoto's ~ 


En nu dan maar wachten tot de thermometer boven de 20 graden komt en het zonnetje schijnt! Meestal heb ik mijn zomers toch al een beetje geplant wat ik ga doen, dit jaar is dat niet het geval. Mijn verlofdagen staan min of meer vast maar er is nog geen vakantie geboekt, ga dit jaar is last minute beslissen. Enkel het vriendinnenweekend in april en Noortje haar vrijgezellendag (het wordt een hele leuke dag)staan vast.









1 opmerking: