4 feb. 2013

My 3 favourites #5

het is weer zo ver... vorige week heb ik niet zo heel veel gedaan. Ik ben wel beginnen met sporten. Juihh goed zo Miehhke! Vorige week ben ik begonnen met figuurtraining en normaal komt er deze week Zumba bij. (maar dat hangt van mijn 2 lieve collega's af). Maar ik heb weer 3 leuke momenten geselecteerd en die kan je hieronder bewonderen.





#1 Sanne vond mijn mars koekjes zo lekker dus ben ik bij Sanne koekjes gaan bakken. Het vriendje van haar vond de koekjes ook lekker en kon daarmee ook niet van de mijne afblijven foei! Daarna zijn we nog eventjes in Genk gaan winkelen, maar helaas niets gekocht.




#2 Liefje die een lekker ontbijtje klaar maakt.


#3 Deze instagram-pic is van mydailygarbage. je wordt er echt vrolijk van met de kleurtjes. Die roze trap, gedurfd maar woww echt mooi. Ik moet ook eens instagram ontdekken. 




Zo ik wens jullie nog een fijne week... 







1 opmerking: