12 feb. 2013

My 3 favourites! #6

Ik ben weer laat met "My Favourites" van vorige week... Maar op dinsdag mag dat nog net vind ik. Mijn afgelopen week was druk, maar echt druk, vooral het weekend. De carnaval vakantie is begonnen en dat hebben we gemerkt op werk (bungalowpark). Natuurlijk heb ik ook leuke dingen gedaan, van deze leuke dingen kan ik niet alles hier zetten en heb ik ook niet altijd mijn fototoestel bij (of willen mijn medemensen niet op de foto). Hier zijn enkele momenten en die ik leuk vond deze week.




#1 Just dance met Saline.
Normaal gezien ging ik Zumba Gold doen met mijn lieve collega... toen we in de sporthal aankwamen en vroegen is of we op de juiste plaats waren voor de Zumba zei de mevrouw aan de balie jaa Zumba Gold". Haha wat bleek dus Gold stond voor OLD! 50 + . Nu ja dat gingen we niet doen, dus zijn we Just Dance gaan spelen. Wat trouwens ook een goede work out was voor de conditie. We hebben lekker gezweet en gelachen.



#2 Mijn droom keuken
Een jaar geleden kocht ik samen met 't liefje een huisje, hier staat een keuken in de oke is maar niet wow!Dus zijn we afgelopen een keuken laten tekenen en tellen, die echt mooi is (vooral in kleur maar heb ik geen foto van). Maar voor deze keuken  is er wat breekwerk nodig, dat natuurlijk ook geld kost. Dus weet ik weer voor wat ik ga werken. 



#3 Bruno Mars - Count on me 
Ik denk dat dit liedje toch wel al meer als een jaar oud is, maar ik hoorde het in de week terug op de radio op het werk. Nu dit liedje is toch echt wel heel mooi en leuk. Je kan het hier horen.



Dit was "My 3 favourites" van week 6. Elke week probeer ik ook iets bij te steken dat niet op mijn persoonlijk leven slaat, deze week was het wel een oudere maar toch een hele leuke favourite. Ik hoop dat jullie er toch van genoten hebben.

Ik ga deze week mijn best doen om op tijd leuke dingen op de blog te zetten tot in de week zou ik zeggen.





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen