31 mrt. 2013

Balkon - liefde !




De lente is dan nog wel niet in het land, maar inspiratie op doen voor een mooi balkon dat kan nooit geen kwaad. Woon jij op zo een appartement met een klein balkon? Dan moet je zeker en vast verder kijken. Ook al heb je geen tuin, toch wil je waarschijnlijk graag in het groen vertoeven. Bovendien moet deze plek ook nog eens gezellig zijn, en dat kan allemaal dat kan ...


















Zelf heb ik geen balkon maar een normale grote tuin, en ik kan niet wachten tot in deze verder kan inrichten. 
Nu maar hopen dat de zon er snel aankomt.

(bron: vind je hier & hier )


Liefs Miehhke Xx

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige balkonnetjes! En sommige uitzichten... wow! Wat ben ik blij als het straks weer wat warmer is en ik weer lekker op mijn balkonnetje kan zitten. Wij hebben voor onze balkon inrichting besloten om kunststof vloertegels te leggen van Mijn Balkonvloer (http://www.mijnbalkonvloer.nl/). Super makkelijk en helemaal personalized te maken. Ik kijk er naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke sfeerfoto's! Ik heb zelf ook een grote tuin, maar daarnaast heb ik ook een schattig klein balkonnetje bij de grote slaapkamer. Deze hebben we een beetje in een frans stijltje ingericht, met een mooie houten balkonvloer, dit geeft een extra warm sfeertje. Ik kijk uit naar de zomer en dat we weer van alles gebruik kunnen maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, op de foto's ziet alles er een stuk zonniger uit dan nu in Nederland, en dat terwijl de zomer weer is begonnen, haha! Ik heb zelf een balkonnetje en moet deze nog wel even opknappen voor ik er echt van kan gaan genieten. Ik zit erover te denken om inderdaad mooi vloertegels te leggen zodat ik niet meer naar de betonnen vloer hoef te kijken. Ook wil ik nog ergens een mooi zitje vandaan toveren, dan kunnen de lange warme dagen en avonden pas echt beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen