25 mrt. 2013

Inspiratie: Paletten

Vorige keer heb ik jullie laten zien wat je met oude deuren kan creëren, nu heb ik voor jullie iets klaar staan met paletten. Iedereen kent wel paletten van in bedrijven en winkel. Dikwijls kan je deze gratis afhalen of ergens heel goedkoop kopen. Met deze dingen kan je hele mooie dingen maken. Gewoon laten zoals het is of misschien helemaal vermaken of wil je het liever een likje verf geven, het kan allemaal. Wil je wat inspiratie opdoen dan moet je vooral verder kijken.








Gebruik het in je slaapkamer als bedrand of gewoon als bed met een matras erop.

 Of liever in de zitkamer als salontafel, twee paletten op elkaar of liever wielen er onder met een glas plaat erop?








In de hal als kapstok of liever in je woonkamer of keuken als opbergmeubel?






Een originele keukentafel nodig? Geen probleem!





Een grote ruimte in je huis? wil je een tussenmuur creëren? dat kan je ook met paletten doen.
 Of behang beu gezien maar wil je toch een leuke muur, gebruik dan het hout van paletten voor tegen je muur.



Droom je van een thuis-cinema




Ook buiten is het heel leuk om paletten te gebruiken, bijvoorbeeld als pad in je tuin. Of om het licht in de tuin te brengen met deze kaarsen-hanger.




Als deze foto kan je de bron achter halen via mijn pinterest . 

Zo zie je maar weer met oude dingen kan je heel veel moois creëren. Zelf heb ik niet zo gemaakte dingen in mijn huis, maar als ik wat handiger was dan zou ik zo'n eigen creatie's toch wel heel leuk vinden in huis. Mijn voorkeur zou gaan een bedrand en een salontafel. Ook voor in de tuin vind ik het prachtig zo zelfgemaakte dingen, maar mijn tuin is nog in aanmaak, de voorkant(voortuin en oprit) is bijna af, nu nog de achterkant...

Liefs Miehhke Xx



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen