24 mrt. 2013

My comeback !


Op facebook (TheWinterOf88) had ik laten weten dat ik een tijdje ging stoppen met artikels te schrijven, omdat ik de tijd en inspiratie niet vond. Maar ik heb goed nieuw mijn inspiratie  is teruggevonden en vervolgens probeer ik mijn tijd beter indelen met een planning... 
Mijn laatste artikel was al geleden van 16 februari, zo'n andere halve maand geleden. Ondertussen heb ik aan mijn lay-out een beetje gewerkt en mijn categorieën een beetje veranderd.









Hier onder kan je de huidige planning vinden: 

Diy's on the web & by myself .
House & interior: leuke interieur dingen volgens mij, decoratie, tuin en veel meer.
Dream house: huizen, appartementen, vakantiewoningen kortom gebouwen waar ik verlieft op ben.
Kitchen Love: bak en kook-recepten.
Love it: een rubriek over van alles en niets. Dingen die ik leuk vind van muziek, series, blog's en veel meer.
Personal: stuff over mij en mijn dagboek. ( half maandelijks een foto overzicht)



Ik ga proberen om de dag een artikels te plaatsen, er gaat geen volgorde zijn van die dag dit en die dag dat. Want dan moet ik weer zien dat ik in die categorie iets heb, ik ga gewoon bloggen naar mijn gevoel. Want bloggen wil ik met liefde blijven doen.

Ik hoop dat ik jullie terug overtuigd heb om zeker en vast mijn blog in de gaten te houden. Want er staat al zeer leuke dingen op de planning.




Je kan mij altijd volgen via bloglovin of facebook


Liefs Miehhke Xx

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen