13 apr. 2013

Dak terrassen waarvan je weg smelt !


In mijn vorige post "Balkon - liefde" hebben jullie al een ideeën kunnen opdoen voor jullie balkon - terrasje. Maar wat als het een stapje verder mag, dat jullie een groot dakterras hebben. En je kan helemaal over de top gaan. Dan zie je hier zeker en vast leuke ideeën tussen.












(foto via hier)

Ik kan alvast zeggen als ik een van de terrassen had zoals de bovenstaande dan zou ik het helemaal niet erg vinden om op een appartement te wonen. Want als je zo ruim buiten kunt zijn in een stad, dan mag je jezelf geluk prijzen.



Liefs Miehhhke Xx

3 opmerkingen:

  1. Fijne inspiratie! Zou zo graag ook een dakterras willen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw,. het lijkt me heel gaaf om zo'n groot dakterras te hebben. Laatst keek ik naar een programma waarin ze ook een dakterras een hele make-over gaven en het resultaat was echt gaaf! Helaas, ik mag alleen mijn kleine balkon inrichten, haha. Ik ga wel een kijkje nemen bij je andere artikelen, hopelijk krijg ik daar nog wat meer inspiratie van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit zijn zeer gave en grote dakterrassen. Ik vind het vele groen erg mooi. Wij hebben ons balkon recent ook opgeknapt met nieuwe vloertegels en veel planten, dat ziet er erg gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen