3 apr. 2013

Dit was Maart.

Shame on me ... het is al de 3de April maar toch zou ik graag nog een klein overzichtje doen!

Dit was Maart... 



- Pomelo was terug in de winkel Mmm -
- Ook ging in begin van Maart met S. shoppen en een lekkere Koffie drinken -





- Ook heb ik heel hard aan mijn blog gewerkt om ze terug online te zetten - 





- Sinds kort lust ik spinazie, daarom besloot ik een Quiche te maken met dit - 




- Mooie bloemencakjes maken -
- Spijtig genoeg ook de tas terug klaarmaken voor te werken, na 10 dagen verlof -




- Lekker ontbijtje doen met de ouders en 't liefje - 




- kast opruimen (dit is de helft van de kast van mij en 't liefje -
- Nieuw kleedje gekocht, Whii -




Maar Maart was ook:
- Werken (hoort er spijtig genoeg bij)
- shoppen met de mama
- wanneer officieel de lente begon (spijtig genoeg hebben we er niet veel van kunnen merken)
- verlof 
- werken in de tuin
- feestjes (onder andere van mijn liefste Sanne)
- IJsjes date met 't liefje
- ....

Liefs Miehhke Xx



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen