9 apr. 2013

Diy on the Web: All for the ladies.

Zoals de titel het zegt het is tijd voor nieuwe diy's. Deze keer staan ze allemaal in teken van ons (meiden). Echt dingen die typisch zijn voor ons,waar wij van houden.

Juwelen:
Wij houden van juwelen, maar hoe kan je deze makkelijk maar toch leuk opbergen. Dit kan je bijvoorbeeld met een houten bestekbakje. Je geeft dit een kleurtje naar wens maakt haakjes op (liefst de zelfde kleur) en zet er mooie bakjes voor eventueel jouw oorbellen. (spijtig genoeg vind ik de bron niet volledig terug maar heb het via carlyrobertson)





of  toch liever groter? dan kan je ook verschillende onder elkaar maken zoals maillardvillemanor.




make-up:
Sommige van ons beauty-producenten hebben ze dagelijks nodig. Dan wil je dit ook binnen handbereik hebben. Maar toch willen we het graag netjes hebben. Dan kan zoals hier een mooie etagère maken zodat je al je spullen netjes staan maar toch mooi te zien zijn in jouw badkamer. 




Schoenen:
Nog zo een verslaving van vrouwen, schoenen. We kunnen er nooit genoeg hebben. Het liefst van al hebben ze nog schoenen die niemand heeft en die net dat tikkeltje extra zijn. Dan kan je zoals nevernakedblog.com deze pumps een mooie zool geven met glitters.




Zo dat waren weer drie leuke diy's. Welke zou jij wel eens willen maken? ik de laatste met de schoenen, maar spijtig genoeg ben ik niet zo een held met pumps dus eerste eens oefenen.

Liefs Miehhke Xx

Wil je op de hoogte blijven van mijn laatste nieuwe blogpost? Volg mij dan via facebook of bloglovin

1 opmerking: