7 apr. 2013

Interieur- Liefde: Zweden #2




Hier heb ik jullie al laten kennis maken met mijn liefde voor het Zweedse interieur. 
laat het dan nu zijn dat ik weer een pareltje heb gevonden dat ook de moeite is om met jullie te delen. Dit mooie stulpje ligt in Vasastaden dit is een stadsdeel van Stockholm. 






















Waarom hou ik van dit appartement? 
- de mooie visgraat vloer - de witte muren - de combinatie van witte, zwarte en bruine meubels - de leuke dingen tegen muur( fotohouder slaapkamer & kranten-opberger woonkamer) - de ingebouwde spotten in het plafond - simpel maar stijlvol terras - de planten & bloemen in de woning - de strakke keuken - de lichtslinger in de woonkamer -


Ik hoop dat jullie net zoals mij van dit mooie appartement genoten hebben ?! (Bron)


Liefs Miehhke Xx



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen