17 apr. 2013

Music love: Uptown girl !

eerst wil ik eventjes sorry zeggen ben een blogpost over geslagen ik ging normaal maandag een online zetten maar stiekem was ik het helemaal vergeten. 

Maar dus verder, gister zat ik in de auto op weg naar huis mocht eerder stoppen op het werk wat altijd leuk is. Het zonnetje stond op de auto en het was lekker warm (ramen open & lekker windje door de haren). Toen gebeurde het ik hoorde dit liedje, het is een liedje uit 2001 van Westlife een boyband dat op heden volgens mij geen liedjes meer maakt. Eigenlijk ben ik helemaal niet fan van deze groep, maar wel van het liedje. Het heeft zo een rok en roll deuntje en daar hou ik van. Dit liedje maakte mijn dag nog zonniger!

zo dus hieronder kan je het horen: Westlife- Uptown girl.



Liefs Miehhke Xx

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen