27 mei 2013

Dreamhouse: Mallorca

Er staat weer één pracht van een huis te wachten op jullie. Dit mooi pareltje is gelegen op een prachtig Spaans eiland: Mallorca. Het huis ademt gewoon zomer, hier zou ik meteen willen intrekken. Als je de buitenkant ziet wordt je gewoon al verlieft op het huis.
















De binnenkant is al zeker de moeite waard.
 Ik hou van: de lichtinval door de grote ramen, de houten balken, de witte muren, de ijzeren deur, de mooie schouw, de mooie elementen (bv. lamp met spiegel), de houten deur, de simpele meubels, de kleine ruwe stenen vloer op sommige plaatsen, ...

Maar de buitenkant is nog eens zo mooi, in de tuin waan je je op vakantie. Als je hier woont dan zou je eigenlijk nooit op vakantie moeten gaan, de vakantie komt naar jouw. Je hebt enkel nog iemand nodig die je bediend. 






Ik denk wel dat jullie mij wel snappen, dit echt een droomwoning is. Als ik ooit de Euromillions win, dan kan je mij hier vinden.

( Bron: menossifotografo )


Liefs Miehhke Xx
Wil je op de hoogte blijven van mijn laatste nieuwe blogpost? Volg mij dan via facebook of bloglovin.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen