5 jun. 2013

Interieur- Liefde: Zweden #3




Mijn liefde voor het Zweedse interieur is zeker en vast nog niet over. Het internet staat vol met mooie appartementen, hier het mooiste uitkiezen is dan toch niet gemakkelijk. Het appartement dat ik koos ligt in LinnĂ©staden. 
Dit is een wit appartement met een klassieke woonkamer maar toch verrassende keuken en badkamer.












Zoals ik al zei een verrassende keuken en badkamer, deze is toch best wel modern als je het vergelijk met de woonkamer. Maar het past allemaal mooi bij elkaar. Ook de ruwe elementen van de woonkamer (salontafel en boekenkast) zijn gewoon super. Dit is op zich geen groot appartement maar door dat alles zo wit(licht) is en een geweldige lichtinval heeft toon het zo groot.
(Mijn bron)


Vond je dit appartement de moeite waard? kijk dan ook is bij mijn vorige artikels over het Zweedse interieur.



Liefs Miehhke Xx


3 opmerkingen:

  1. Het slaap en woongedeelte zijn prachtig! Ik hou wel van dit soort minimalistische interieurs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa mooi! Ik ben ook gek op dit soort inrichtingen.
    Blog je niet meer?
    Jammer!

    BeantwoordenVerwijderen