1 jun. 2013

Personal: Take a view ... @ my interior!


Ook al in de lente nog niet echt in ons land, ik probeer het toch al een beetje in mijn huis te brengen. Een paar bloemen en planten maken het altijd toch iets fleuriger.
Hieronder kan je een kijkje nemen in mijn decoratie- interieur.









Maar ook de schelpen geven mijn een gevoel van lente / zomer. Verder is ook altijd leuk om zomerse dingen te maken (zie kookboek). Limoen groen is een van mijn lievelingskleuren. Ik heb al een limoen groene bloempot en kussen (niet op de foto),Ik wil mijn huis nog meer aankleden met groen. Maar ik moet eerst nog wat meer inspiratie opdoen. Ook hou ik van mij glazen flessen ( gevonden in de kringwinkel, ik hoop er binnenkort nog meer mooie tegen te komen).


Hebben jullie nog tips om de lente/zomer in huis te brengen? 

Liefs Miehhke Xx


1 opmerking: