29 sep. 2013

Bloglove: Lnnk


Vandaag maar een kort blogpostje want ik heb het superdruk de laatste dagen. Toch wil ik zeer graag mijn blog op regelmatige basis updaten. Maar waar het vandaag over gaat: Over een geweldige blog, namelijk die van Lonneke: Lnnk.






Lonneke maakt super mooie foto's die echt licht, helder en duidelijk zijn. Ook blogt zij een beetje over van alles, zoals koken, boeken, reizen, diy's, enz... 






Verder laat ze ook in haar leven zien, in de categorie:  "in beeld".  Ze laat haar lezers ook een beetje piepen in haar huis, wat er volgens mij prachtig uit ziet.





Ga zeker eens kijken op deze blog, want deze is echt de moeite. 

Kennen jullie nog een blog die de moeite waard is om te volgen? 


Liefs Miehhke Xx


13 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een prachtblog! Bedankt voor de tip (en ik ga haar en jouw blog volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja die is leuk! Volg ik ook al heel lang :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaa, Lonneke volg ik al een hele tijd en ze heeft me geholpen om mijn blog om te zetten naar iets veel mooiers. Haar foto's zijn echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ontdek nu jou via Lnnk die ik al een tijdje volg, leuke blog heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het echt een super leuke blog van Lnnk! En via haar kom ik bij jou. Wat een leuke blog heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Suzanne, dank je voor jouw compliment. Maar jouw blog is ook prachtig, volg je al een tijdje en ben je nog altijd niet beu (wat met sommige blogs wel eens gebeurd). X

      Verwijderen
  7. Ja ik volg haar al heel lang, zo'n leuk blog heeft ze :)

    BeantwoordenVerwijderen