10 sep. 2013

Bye Summer .... Hello Blog !!

De zomer is terug op zijn einde gelopen, als je door de straten loopt zie je de mensen terug met een jas aan. De ballerina's, de slippers, de mooie kleedjes en al die leuke zomerspullen zijn weer opgeborgen voor een jaar. Wat hou ik van de zomer, van mij mocht het altijd wel zeker 20 graden zijn met die zonnenstraal die in de ochtend door je gordijnen komt piepen. Maar dat is spijtig genoeg niet.

Zoals ik had vermeld op facebook ging ik een tijd stoppen met mijn blog. Ik had er niet meer zoveel zin in, verder wou ik ook van het mooie weer genieten, had ik veel werk in mijn huis (en tuin). Maar ook moest ik veel werken, want de zomer is een  drukke periode in een vakantiepark.  Mijn verlof heb ik net voor de grote vakantie genomen en net daarna. Graag wil ik jullie graag een kleine impressie laten zien hoe mijn zomer eruit zag.





Net voor de zomer heeft mijn mama een schattige puppy gekocht "DINO"! Ook ben ik lekker gaan eten met K. in de Cantina, een super gezellig Mexicaans restaurantje in Lommel met echt lekker eten.






In mijn eerste twee weken verlof ben ik naar Tenerife geweest... Hier kan je echt van alles, gewoon rustig langs de boulevard wandelen, sportief zijn of leuke mooi plaatjes opzoeken. Over mijn reis naar Tenerife volgt later nog een blogpost.










Fietsen met 't liefje  - IJsjes eten op terras - Spelen met de hondjes in het gras





N. gaat trouwen, dat kunnen we niet laten gebeuren zonder een leuke vrijgezellendag. S'morgens begonnen we met een lekker uitgebreid ontbijtje en daarna een leuk feestje op de Gentse feesten. Dit in het thema "beauty and the nerds". Het was zeker en vast een super dag. 




Na al die zomerweken die ik hard heb moeten werken, met ook wel fijne momenten ertussen was het eindelijk zover.... September dat betekent twee weken verlof. Tijdens dit verlof ben ik naar Centerparcs Les trois Forest (in Hattigny) geweest. Een mooi park in the Middle of nowhere. We hadden ook nog geluk met het mooie weer.



Zo dit was een klein overzichtje van mijn zomer. Ook al vind ik de kou niet leuk, toch kijk ik toch uit naar de herfst en de winter. Ik hou van de gezelligheid binnen rond het vuur, de avonden die donker zijn met allemaal de mooie lichtjes, de blaadjes die afvallen ( de natuur kan ook heel mooi zijn in de herfst) en vooral kijk ik uit naar de kerst. Maar dat is nog eventjes.


Liefs Miehhke Xx


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen