14 sep. 2013

Diy on the web: Touw

Vandaag laat ik jullie een serie leuke diy's zien die allemaal gemaakt zijn van touw. Dit zijn makkelijke diy's die iedereen onder ons kan. Dus wil je eens iets anders in je huis, maar toch geen gekke kosten, kijk dan zeker naar de serie van deze diy's die ik speciaal voor jullie heb samen gesteld.


(Voor de werkwijze van deze diy's en wie deze prachtige dingen heeft gemaakt, kan je altijd op de foto klikken)


Zelf mooie vaasjes maken? Met een beetje touw en het is zo gefikst. 







Ben je die lelijke rand rond de spiegel, die misschien ook wat simpel oogt beu?




Deze lampenvoet is echt leuk, dit vind ik echt iets winters.






Woorden op je muur geverfd lekker hip? Maar het kan ook anders.




Dit is echt mij favo diy van deze serie, van wat touw hout en een band zo een mooie poef maken echt leuk gevonden.






Zo ik hoop dat jullie het leuk vonden en misschien zelf wat inspiratie hebben opgedaan. Kennen jullie misschien nog leuke diy's met touw?



Liefs Miehhke Xx

4 opmerkingen:

  1. Superleuk dit! Ik ben ook gek op touw. Heb er polaroids aan hangen en heb ook van die flesjes gemaakt.

    Lekker industrieel en toch warm!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een leuke tips. Ik vind de flesjes leuk en die had ik al eens voorbij zien komen. Maar die poef van autobanden en die letters vind ik echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, die poef is echt prachtig! :D En ik vind het woord 'eat' ook erg leuk gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi wat gaaf die poef!
    maar ik heb een vraag wat smeer je op die poef?

    BeantwoordenVerwijderen