22 sep. 2013

mooi herenhuis

Toen ik in de zomer aan het fietsen was kwam ik langs dit pareltje. Dit mooi groot herenhuis ligt in een naastliggend dorp. Het huis trok meteen mijn aandacht, toen ik thuis was ben ik het huis dan ook meteen gaan opzoeken.
Ben jij ook zo benieuwd naar dit prachtig huis? 



















Ik vind herenhuizen echt supermooi van de buitenkant, maar aan de binnenkant vind ik het meestal niet meer zo wow. (reden van zo weinig binnenfoto's). Omdat veel huizen veel oude elementen hebben waar niets mee gedaan is en dit lijkt al snel rommelig vind ik.Waar hou ik dan wel van? De tegels in de hal, kroonlijsters, de omlijsting op het plafond, houten vloer op de slaapkamer, de bouwstijl, de mooie grote tuin met de bomen, de oprit, het balkon, de planten die tegen het huis groeien,... 
Spijtig genoeg zijn de foto's niet van de beste kwaliteit. Dit huis stond een tijd geleden te koop, hier van heb ik de foto's. De bron vind ik helaas niet meer.

Welk soort huis is jullie droomhuis?

Liefs Miehhke Xx

3 opmerkingen:

  1. Oh wauw, de vloer in de hal is echt prachtig. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik ben heel benieuwd hoe de rest er van binnen uit ziet. Die vloer in de hal is inderdaad echt fantastisch, en ook die "bibliotheek" vind ik gaaf. Echt een droomhuis.

    BeantwoordenVerwijderen