22 okt. 2013

Inspiration: Tree Stump


Het is weer tijd om inspiratie op te doen! Ben je jouw huis net aan het inrichten of wil je eens iets anders. Hier zie je leuke idee's om te maken met boomstronken. 




  









Mijn favo is zeker en vast de klok, dit vind ik echt een super idee. Maar ook de kruk of de koffietafels vind ik leuke dingen. Wat vind jij het leukste? of staat in jouw woning al een mooie boomstronk te schitteren? 

Mijn inspiratie heb ik gehaald op Pinterest, zie hier mijn "moodbord" . 


Hier ook nog een leuke inspiratiefoto, deze komt van Marjolein. Ze heeft een blog die zeker en vast de moeite is om een kijkje te nemen. Ook kan je binnenkijken in haar woning of van iemand anders.


Liefs Miehhke Xx



1 opmerking:

  1. Ik had een keer de mogelijkheid om een boomstam mee te nemen. Helaas niet gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen