24 okt. 2013

Insta-Love !



Via via ben ik bij de instagram van Mariët, Missjettle. Deze instagram is echt super om te volgen. Het is een persoonlijke pagina, maar toch niet te persoonlijk. Ze post heel veel foto's van haar interieur en wat ze maakt/doet. Haar foto's zijn echt super mooi getrokken en origineel. Kijk hier verder en je wilt haar zeker en vast volgen. 










De laatste tijd ben ik echt helemaal gek op interieur dus daarom vind ik deze instagram ook zo geweldig, maar heb ik jouw ook overtuigd?

Liefs Miehhke Xx

2 opmerkingen:

  1. Je hebt me zeker overtuigd! Fantastische foto's... Ik zocht een plek om iets meer te laten zien van mijn kunstige kant (mijn blog is toch vooral mijn crafty kant) en ik twijfel of Instagram daar een goede plek voor is... Dit is wel een mooie motivatie om meer met Instagram te gaan doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik volg haar al een tijdje en ze heeft zo'n mooi interieur. Elke keer weer leuk om haar foto's te zien.

    BeantwoordenVerwijderen