9 okt. 2013

Lovely Windows

Ramen ze staan in elk huis, je hebt verschillende vormen en kleuren. De ramen waar ik zo verliefd op ben zijn van die ramen met hokjes, de onderverdeling van een groot raam in kleine ramen vind ik geweldig. Het liefst van al heb ik dit dan ook nog in het zwart en met een boog. Ik vind dat deze soort ramen jouw ruimte gewoon meer karakter geven. 













De laatste duo-foto is mijn lievelingsfoto... Als ik zou moeten kiezen tussen de twee zou ik echt niet weten wat ik het mooiste vind. Spijtig genoeg heb ik in mijn huis niet zo van die geweldige grote ramen zoals op deze foto's. Maar iedereen heeft toch een droom?



( Bron: mijn moodbord over ramen op pinterest )


Liefs MiehhkeXx

1 opmerking:

  1. Prachtig! Toch jammer dat ik die niet kan laten inbouwen in mijn huurflatje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen